Kızlar benim oğlum biraz hareketli, meraklı ve herşeyi dağıtır durdurmaz, yapma durdan anlamaz pek çok çocuk gibi. Şimdi sorum şu, yürümeyi öğrendi gayet iyi biliyor ama ben onu dışarda kucağımdan ya da arabasından indiremiyorum. Markette herşeyi dağıtıyor, yolda oturup yerdeki şeylerle ilgileniyor. Acaba henüz erken mi , siz tam olarak bağımsız şekilde dış mekanda ne zaman bıraktınız ya da henüz siz de mi erken olduğunu düşünüyorsunuz..