Sena45_sema alın bence kesinlikle, ben de şimdiye kadar bebeğim durmuyor diye kullanmadım, bebek arabasında pek durmuyor bir de 8,5 aylık oldu kucakta da zor taşınıyor, 2-3 gündür kanguruya koyup çıkarıyorum çok rahat ediyorum. Arada sıkılıyor ama zamanla alışır tabi ki