DemetF anneler diyor ki 8 de 9 da cocugum uyudu bida artk beslenme haric 9 da 8 de uyaniyor. benim yavrum 2 ay 22 gunluk 11 den asagi gece uykusuna gecmez bazen 1 bulur dalmasi imreniyorum vallahi 8 9 da uyuyan bebelere maslh 🧿
Deletedmom00881 DemetF benimkilerde öyle 3 çocuğum da bebekken asla 9 da bile uyumadı, uyusada uyandı, şimdi hâlâ uyanık, uyumuyor, gecede bi kaç defa uyanıyor 🤷
Deletedmom_20 DemetF benimde öyle uyuyor sabah erken kalkıyor ama birde tek uyku yapıyor ikinci uyumuyor dayanamıyor artık 9da uyuyor
Perfect_woman DemetF 2 yasiycak 11 de uyur gecede 2-3 kere vizirdanir sabaha kadar sizinki çok normal daha gece beslenmesi de yok bizim ama çok sağına soluna döner sonrada ses çıkartır bende uyuyamam sinir olurum 😃
DemetF Deletedmom_20 gece dinlenebiliyosun en azindan sabah erken kalkmak yormuyorda gece bebeyle ugrasmak cok yoruyor
simiyyy DemetF o dönem çoğu bebek gece gündüz kavramını bilmediği için uykuda adaptasyon sorunu yaşıyor. Uyuyor uyanıyor tekrar uykuya nasıl dalacağını bilmiyor huzursuzlanıyor bunlar çok normal
DemetF Perfect_woman benimkide bi kacgundur bu aralar deliksiz uyumuyor surekli kipirdanma halinde🤦🏻♀️
05042021 DemetF daha bu yolda cooook yenisiniz yavru kuşum seninde elbet çocuğunu o saatte uyutacağın zamanlar gelir ama dediğim gbi yolun başındasın 😬
2209 DemetF uyku rutini olusturmaya baslayin. Gunduzde aksamda hemen hemen ayni saatlerde yatirin. Zamanla alisiyorlar. 8 9 arası aksam icin ideal. 10da uyandi mesela ugkuya devam ettirmeniz gerekiyor. Isik acip agucuk askim canm dedinizmi uykusu acilir. Herzaman sessiz loş isikta kisik sesle gerekmedikce konusmadan uykuya devam ettirmeniz lazim alismasi icin. :)
Ekvatoral DemetF gündüz uykuları nasıl gündüz uyuyamayınca gecede zor dalarmış bebekler. Yavaş yavaş düzeniniz olacak zaten. Nasıl ki mama saati gelince acıktıklarını belli ediyorlarsa rutin uyku saatleri gelince belli ediyorlar
DemetF Ekvatoral gunduzleri de uyuyor ama kisa kisa 20 dk yarim saat en uzun 1 saat inslh duzene girer
simiyyy DemetF 40 çıktıktan sonra hiçbir bebek düzene girmez. Bunun atak haftası var diş dönemi var gaz dönemini henüz bitirmiş değilsiniz zaten. Her türlü o düzen bozulacak. 10 aylık bebeğim ve daha bi kaç haftadır geceleri az uyanıyor ama üst dişleri patladı yine bozulacak.
Demetbulut DemetF ohhooo o düzeni kurabilmek için kaç defa düzen bozdu oğlum.. Ama şükür çok uzun zamandır akşam 8.30 da yatar çom ekstra durumlar hariç. 4. Aydan sonra siz dğzen kurmaya başlayın oda o düzene uyar