Emzirirken Türk kahvesi içebilir miyim? Daha doğrusu ben haftada 1-2 tane içiyorum zaten çok değil. İçersemde gün içerisinde sadece 1 tane içiyorum.
Ama gaz yapıyor dediler emziren anne içmez dediler zararlıymış felan dediler
Bu kadar az tüketmeme rağmen ne gibi zararı olabilir ki