saripapatya_ Merhaba, geçmiş olsun. Bebeğim 11 günlükken yoğun bakıma yattı. 32 gün boyunca buhar tedavisi aldı. Taburcu olurken buhar ile taburcu olduk ventolin+cortair ile. Cortair kullanırken kesinlikle göz maskesi takmamız gerektiğini söylemişlerdi. Ventolinin göze zararı olduğunu sanmıyorum. Ayrıca şuan cocuk gögüs tarafından takipteyiz doktorumuza özellikle sordum 25 yıldır veriyorum bu ilacı hiç göz ile ilgili sorun ile karşılaşmadım dedi. Belki bir fikir olur sizede 🤗