Merhaba sevgili anneler benim oğlum bu ay itibariyle 20 aylık oldu ama dil gelişiminde çok iyi değiliz gbi hissediyorum anlama tepki verme ve uygulama konusunda çok başarılı ama bir huy gibi birşey mi edindi yoksa kolaya mı kaçıyor bilmiyorum çünkü canı yandığında yada yardım istediğinde net olarak sözcük söylüyor ama onun haricinde herşeyi ilk hecesiyle söylüyor mesela domates değilde “do” diyor ama herşeyin ne olduğunuda gayet biliyor bebkliğinden itibaren kitap okuyan bir anneyim ve devamlıda konuşur anlatırım oda benimle konuşuyormuş gibi sesler çıkartır ama iki kelimeli cümle kurmadı henüz bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler 🤗