Herkese selam anneler. Bebeğim 6 aylık oldu ve artık ufak ufak kahvaltıya geçiş yapabileceğimizi söyledi doktorumuz. İlk olarak pekmez, labne ve yumurta sarısı ile başlayabileceğimizi söyledi😌 sizler nasıl başladınız açıkçası hazır labne ile başlamak istemedim içersinde tuz var. İnternette biraz araştırdım sütü kestirerek lor yapıp da veren varmış. Sizler bu şekilde denediniz mi 6 ay için bu şekilde uygun mudur acaba sizlere de sormak istedim. Önerileriniz varsa açığım şimdiden tşkler