Merhaba güzel anneler ben doğum yapalı bir hafta oldu benım sezeryan yerımın dikişin yani fazla agrısı acısı kalmadı ama göbeğimin alt kısmından dikişe kadar olan karın kısmım da aşırı agrı var acaba normal midir bunu yaşayan oldu mu neden olur acaba. Kontrolüm pazartesı günü ama ben şuan aşırı acı cekıyorum ayağa kalktığımda karnımın içi kesilir gibi oluyor