Rabiaak44 ben neocate kullanıyorum, süt alerjimiz var , fakat mama pişik yapmadı yapmazda ,,,, alerji tetikler, alerjisi olan bebekler ya eğzama ya pişik olur ya çok kusma gibi gibiiiii, kesin birsey diyememde, pişik yapmaz mantıken, belkı sadece süt degıl besin alerjiside vardır yediklerinizi düşünün, ve alerji belirtisi 3. 4. Günde çıkabılıyor