Merveee34 Alparslan26- 4.kez sezaryenimi oldum 5 ay önce . Sıfır göbek .. tek tavsiye edebileceğim bol yürüyüş ve bol su .. özellikle suyun çok faydası var
mummy Merveee34 masallah ne güzel ben 2. Normal doğumda göbeğim kaldı ilkinde kalmamıştı ama bu defa var sinir oluyorum spor yapmam lazım sanırım