tosbikannesiiii Kızlar acil sezeryan oldum.. oğlum doğumgünümde doğdu benim gibi olanlar var mı acaba
Patateskoftesi tosbikannesiiii been 😂 22 mayis hatta dogum saatlerimizin arasinda tam 12 dakika var 😂😂ve normal dogum
Klymeneninatlasi tosbikannesiiii kız benim bebek kaynanamla aynı gündü muhtemel doğum tarihi çocuğum erken geldi 😂😂😂 yoksa yaslardaydım ki babamında onunla aynı gündü 😂
coktepkiliyim Sanırım en şanssız olan benim.Canım evladım kızım,sinsi görümcem ile aynı günde doğdu.🤯
tenceretavakuskana tosbikannesiiii kendı dogum gunumde degıl halasının ve halasının kızının dogum gununde kucagıma aldım oglumu😂ucununde dogum gunu aynı analı kızlı sız beraber yapın bende oglumunkımı ayrı kutlarım dedım artık bısekılde ayarlarız o zaman dogum gunlerını😂
Melek0205 tosbikannesiiii beeen. Ama ben bilerek denk getirttim 2 gün sonraydı 2 gün önce aynı güne denk gelmiş olduk :)))
Cennet-Eserr tosbikannesiiii 20 ekim doğumluyum 20 ekim sabahı akşama kadar sancı çektim gece 12 den sonra doğduğu için 21 ekim oldu
Deletedmom_22 tosbikannesiiii kendi doğum günümde değil , ama babamın doğum gününde doğurdum oğlumu 😄
Minikiz-06 @tosbikannesiiii kızımda benimle aynı gün doğdu ve planlı değildi ilk suni sancıyla normal doğum denendi olmayınca sezeryana alındım ve aynı güne denk geldi ve hep istedigimdi keşke benimle aynı gün doğsa derdim hep
NursenaT Bsrln ilk defa denk geldim o kadar dogum gunu postu acıldı hiç denk gelememiştim 😀 terazi burcu olmanın zorluklarını sende yaşıyorsun dimi 😀
Tugce3493 tosbikannesiiii ya kaynanam ya kardesımle bır olcaktı. Kardesmle olmasnı ısterdm ama kaynanamla asla gosteriş meraklısıdır. Bendr doktorrr dedım pıyango bana cıkmaz sen bu cocugu kes al rahatlıym😂 18 kasımda gitim yavruma kavustm
tosbikannesiiii peki kızlar aynı gün olunca doğum gününü nası yaptınızz acaba ben bebeksi renkler kullanmadım süslerde tek pasta üflicez
Patateskoftesi tosbikannesiiii benim oglum daha 10aylik ama dogum gunu icin sadece onu dusunuyorum. Kendime neden ben organizasyon yapayim ki 😂ben ogluma yapar ona ufletirim gerisi eşime kalmis valla
NursenaT Bsrln terazinin kararsızlığı beni benden alıyo 😀asla karar veremiyorum onun dışında güzel bir burç olabilir 😀