Feyyyzza 3 4 gündür var gün geçtikte daha çok ağrıyor. Tam kilot izinin hizasında elime geliyor baya büyük ceviz kadar var. Sivilce gibi ucu var. Cook acıyor. Ne olduğunu da bilmiyorum çıban mi acaba nasıl geçer 😔😔😔
Merveeliii Feyyyzza kıl dönmesi sanırım bende de çıkmıştı ucunda sivilce kadar bi delik oluyor sıvı birikmiş içinde o yüzden ağrı yapıyor eğer sıvıyı sıkarsan ağrın diner ben doktora gitmiştim doktor sıkıp iltahap kurutucu verdi öyle geçti şükür
Hticebyrk Feyyyzza aynı şekilde benim oldu 1 hafta önce cok kötüydü yütken bile acıyordu kara merhem kullandım 2 saat sonra patladı ama tekrarlıyor sütekli
yusufarasmom Feyyyzza bende de olmuştu sezeryandan sonra çıkmıştı şişlik gibi birkaç gün sonra kendiliğinden geçti baya korktum doktora gidecektim gerek kalmadı
HazanYeli25 Makat apsesi olabilir iltihap topluyordur çıban gibi oluyo ateş üşüme titreme yapıyor olgunlaştığı zmn .doktorlar iğneyle boşaltıyor eğer apse ise çok feci acı veriyor
Feyyyzza HazanYeli25 canım Makatta değil yani nasıl desem iki kenar varya o kenarın Bi tarafı komple sis
HazanYeli25 Feyyyzza cnm Malatya paşada oda bı tür apse demekki onun iyice olgunlaşıp patlamasını sağlaman lazım her halükarda çok büyük dglse sıkma büyümüş üç vermişse lokum ez oraya köy beklet o iyimis bide kara merhem
Merveeliii Feyyyzza acısı çok kötü bende yaşadım benim popmda çıkmıştı oturamıyordum bile ağrıdan annem sıkmıştı ama yinede sıvı akıyordu çok canın yanacak ama patlaması ağrını dindirecek bide çok kötü kokusu oluyor.