Kızlar 19 aylık oğlum var. istediğini yaptiramayinca ya da sinirlendiğinde babasını beni çiziyor. Tepki vermiyoruz ama bazen resmen yolmak için uğraşıyor. Neden olur acaba çok üzülüyorum. Normalde de sinirli bebekti hep. Ne yapabilirim? Çocuk gelisimciye goturcem ama randevu bulamadım. Sizde böyle şeyler yaşıyor musunuz? İlla istediği olacak yapmazsak ya kendini yere atıyor ya da hemen başlıyor ağlamaya hiç sabrı yok tamam annecim yapacağım şu anda bu işimi bitirmem gerekiyor diyorum anlamıyor başlıyor ağlamaya. Ne yapacağımı bilemiyorum artik