Yıllardor sedef hastalığı var bende hamilelik sürecinde hormanlardan ötürü sanırım gitti hiç sıkıntı yaşamadım fakat 2.5 ay oldu doğum yapalı ve tekrar cıkmaya başladı ve canım cok acıyor emzirdiğim için kortizon lu ilaçlar maalesef kullanamıyorum ne yapabilirim bana öneriniz olurmu burayla alakasız Bi soru ama caresiz kalınca sizlere danışmak istedim