Merhaba anneler, kızım 23 aylık 1 2 haftadır hayal kuruyor kendi oyunlar üretiyor. Ben anneyim diyor ya da ben Niloya oldum diyor. Az önce uykuya geçmeden yine hayal kurdu köpek balığı geliyor anne saklan falan dedi biraz oynadık o şekilde, eğlendi falan uyudu. Eşimde bu yaşta normal değil diyor. Sizin bu şekilde bildiğiniz hayal kurma olayı var mı, yaşadınız mı?