Merhaba. Oğlum 3 ay 12 günlük 4 gün önce rota aşısı oldu eve gelince ellerinde titreme farkettik, önemsemedik başta ama 2. Gün iyice dikkatimizi çekti kolları elleri titriyor ve baya sık oluyor. Uyurken yok, tutunca duruyor ama birden böyle bir şey olunca korkup çocuk nörolojiye götürdüm. Bebeğime yapılmayan test kalmadı bişey bulamadı, eeg çekelim, tekrar emara sokalım ,tekrar kan idrar verin dedi devlet hastanesinde. Ben de özele giderim deyip daha fazla yıpratmak istemedim yavrumu. Aynı durumu yaşayan varsa lütfen bana umut olun, normal mi bu? İstanbuldayım bildiğiniz iyi çocuk nöroloğu varsa yazar mısınız?