Merhaba kızlar
Kızım 24 aylık. Geçenlerde çişini söyledi. Olayın üstüne klozet aparatı aldım. Dün ve bugün aparatta çişini yaptı akşam bir kez.
Açıkçası şoktayım. Kızımla konusuyordum ama yaza hazırlık yapıyordum. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Ilki şu. Kreşe gidiyor ben de çalışıyorum.
Ikincisi kış ayındayız
Ben şimdi bu süreci ötelersem ters etki yapar mı? Yani istediğinde wc ye görürsem ama beze devam etsem?