İyi akşamlar herkese. Dün itibariyle bebeğime kendim bakacağım için ücretsiz iznimi başlattım 2yıl. Sgk priminin kesileceğini biliyordum ama işten ayrılış olduğu için sağlık sigortası da kesiliyormuş. Eşimin sigortası yok, ben memurum. Bebeğim de benim üzerimden bakılıyordu. Ve ayrıca tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırmıştım ama sgk şartı varmış. Ondan da yararlanamayacağız sanırım poliçe parası da boşa gitti 🥺 iş yerimden sgk 60 gün daha devam eder dediler bilgisi olan var mı? Pazartesi 170 arayıp bilgi alacağım zaten ama bilgisi olan yazarsa sevinirim 🌸