Arkadaşlar dün dolapta avent wasabi sattım ve sibop kapağı yokmuş bana da bir akrabam vermişti birkaç ay kullandım ve bundan benim haberim yok sibop kapağı nedir ne işe yarar bilmiyorum bile 🥴 ben kullanırken hiçbir sorun yaşamadım açıkcası alan kişi iade oluşturalım parçaları pahalı pişirirken su karıştığı söyleniyor diyor böyle birşey var mı acaba yada parçaları ne kadardır