kinderpingui anladım canım biz 3 ay 22 gunluğuz 2 gunde bir 1-2 kaşık su veriyorum emziriyorum ama yinede su ihtiyaclarının oldugunu düşünüyorum, ilk zamanlar su vermiyordum bezinde çişiyle birlikte pembe turuncu renkte lekeler geldi, sıvı kaybından olmuş susuz kalmış yanii emzirmeme rağmen. O günden beri su veriyorum bilginiz olsun. Bilgi paylaştıkca coğalır 😚😚