banutbk Bence herseyi çok normal görünüyor kanda enfeksiyon vs yok.Kan sayımı normal şeker normal sadece b12 ye biraz dusuk diyebilir
Elifsmotherr Anna04 Ferritin 7.5 çıkmıştı şuan yükselmis. Yeterli seviyeye gelmiş mi merak ediyorum. İnşallah tekradan kan ilacı vermez içiremiyoruz 😥
banutbk Elifsmotherr aslında sınırlar içerisinde ama böyle olduğunda doktor biraz yükseltmelisin demişti bize
Deletedmom_11 Elifsmotherr demir ,hgb ve ferritine bakılır diye bilyorm. Hepside normal seviyelerde .bu konudan çok çektim ordan az çok tecrübel oldu. Amaa devam ettireblr ilaçlara
Elifsmotherr Deletedmom_11 Ferifer kaşık olandan vermişti çok düzenli kullanmadık ama yinede yükselmis çok şükür 🙏 sizinde Ferrtin mi
Deletedmom_11 Elifsmotherr bana kan takviyesi yaplmştı ordan takip ederken öğrenmştim. Ferritnde bi çok kişide özellkle kadnlarda düşük olr. Depresyon halsizlik karamsarlk uykuszluk yapar.. 🤷🏻♀️
BenMathilda Elifsmotherr Merhaba, monosit degeri yüksekmiş sanırım sizin de. Benim kızımın da yüksek çıktı. Sonuçlar sonrasi doktorunuz yorum yaptı mi?