sibellllo merhaba bizim 2 aylıkken başladı 4.5 aylıkken kendiliğinden içti, ağladım resmen tekrar istediğini görünce, hiç bitmeyecek sanmıştım, ama bitti. bu sürede gece emiyordu ama fark edince hemen ağlayıp bırakıyordu, birkaç kez duşta verdim, birkaç kez çok aç kaldığını hissettiğimde sağdım biberonla verdim, ama bazen gündüz hiç içmediği için gece uykuda mecbur içiyordu, ben her defasında teklif ediyordum, şunu farkettim ben zorladıkça kafasını dayadıkça o istemiyordu, benxe akışına bıraktım, 2.5 ay sürdü kendiliğinden geçti.