Valla canım benimde bebeğimde sarılık vardı topuğuna cimcik atmak bile işe yaramıyor yüksek olunca hatta bir ara neler yaptık uyanmadı baygın gibiydi kollarımda acile kaldırdık doktor bol bol emzir dedi benim sütüm az olduğu iiçin biz ek olarak mamada verdik biberonla çabuk atlattı hemen çünkü içtiği sıvıyla idrarla atıyordu sarılığı. Ben mecbur mama vermek zorunda kaldım ama halada göğüsümüde emiyor.