Oğlum bir ay sonra 2,5 yaşında olucak hep görüştüğümüz arkadaşlarımızın çocuklar var 1,5 ve 3 yaşında ama malesef bizimki arkadaş asla istemiyor kendinden büyüklerle bir tık daha yakın fakat bu durum fazlasıyla üzmeye başladı beni. Parka gittiğimizde bile yanındaki salıncağa bir çocuk bindiğinde kendi iniyor tahterevallideyken karşısına birisi binse hemen iniyor. Nasıl aşıcam bu durumu bilmiyorum. Arkadaşımızın oğlunuda ittirmeye başladı bir iki defadır ve birşeyini de paylaşmak istemiyor çocukta alınca o noktada bu kötü davranışlar giriyor devreye. Nasıl aşıcam bunu neler yapmam lazım sakince anlatıyorum oyunlarla anlatıyorum ama arkadaş istememesine nasıl çözüm bulucam artık bilmiyorum. Oyun grubunada götürdüm bensiz içeriye girmiyor malesef. Önerilerinizi bekliyorum yakında bir pedagog desteğide alıcam sanırım.