JackDaniels benimki haftasında doğdu ama emekleyerek her yere gittiği için aynı sizin bebis gibi kolundan tuttuğumda hemen kendini yere atiyodu. Yürüme arkadaşı ile yuruyodu, siraliyordu, duvarlara tutuna tutuna evi geziyodu ama yürümek yok. Bi gün onu koltuğa yasladım kendimde karşısına geçtim hadi gel dedim 1-2 adım attı düştü, ertesi gün ondan biraz daha uzaklaştım 3-4 adım attı düştü öyle öyle korkusunu yendi bence. Ha benim oglus tam yaşında yürüdü ama sizinki prematüre doğduğu için normal bence ki dediğiniz gibi geçte değil.