Deletedmom626372 Arkadaşlar Karaca’nın vantuz şarjlı dik süpürgesini kullanan var mı ? Memnun musunuz Ya da etrafınızda kullananlar ?
MeteNaz Deletedmom626372 başka markaya bak canım. Karaca ürünleri biraz şans işi çünkü pek kaliteli değiller
Klymeneninatlasi Deletedmom626372 bende normal vantuz var inanılmaz memnunum hatta bu kadar iyi bir şey beklemiyordum 🤷🏻♀️
Deletedmom_36 Deletedmom626372 Su fiyati 1000 lira kadar olan supurgemi?Arkadasima gecen ay esi hediye aldi gayet memnun ki arkadasim asiri titizdir
Deletedmom626372 MeteNaz kullandınız mı? Yani kullanıp memnun değil misiniz yoksa genel olarak Karaca ürünlerine mi yorumunuz. Benim için cevabı önemli 😌
Deletedmom_36 Deletedmom626372 Evet gecenlerde indirimdeymis kadinlar gunu icin fiyati articakmis oyle demisler alirken.