Busramrcn bebeğim 6. Aylarında gün içinde 2 uyku yapardı 1-2 saatlik. Geceleri uyku saati 7.30dan sonra max 9 da olacak şekilde uyurdu.Sabah da 8 gibi uyanırdı. Çok memnundum. Şu an 1 yaşında gün içinde 1 e düştü uykusu.Geceleri yine aynı saatte uyuyor.8 gibi uyanıyor.
Erken yatsın istiyorsam gün içi uykusunu kısa tutuyorum. 2. Uykuyu uyutmuyorum ya da. Siz istikrarlı bi şekilde aynı saatlerde yatırtmaya alıştırın. Ve bence gün içi uykusu 2 kere ideal.