26 aylık bez değişimi tam bir işkence,nefret ediyor,hikaye anlatmak bazen işe yarıyor.çoğu zaman bak bezini babaya takıcam ya da bebeğin istiyormuş ona takıcam vs diyorum.bezini çıkarabildim diyelim ikinci round başlıyor.önce kaçıyor çırılçıplak sonra oyun olsun diye birkaç farklı yere gidip işiyor .keyfi gelirse taksbiliyorum ayhh çok zor yeminle