Merhaba arkadaslar belki psikolojik benimki ama sürekli midem bulanıyo kendimi hamile gb hissediyorum adetim 4 gün gecikti ama 2 kez test yapmama ragmen negatif çıktı😀 böyle bi sey mümkün mü mümkünse kan testi vereyim kırsal kesimdeyim ona göre gitcem hastaneye :) (1 kızım var bu arada)