Beyazzambak Arkadaşlar merhaba, ya bebeğim 3 aylık bu ayına kadar hep banyo yaptırınca sesini bile çıkar adı ama son 3 banyosunda etrafı ayağa kaldırıyor resmen . Bunu nasıl aşabiliriz lütfen yardım edin :(
Nursena0606 Beyazzambak suyu kafasından direk değil de yavaş yavaş dökün ve hızlı hızlı yapıp çıkarmayın oyalansın.
BuseBlt Beyazzambak bizimde daha kıyafetlerini çıkardığımızda başlıyor ağlamaya 3 aydır hala aynı şekilde bı çözüm bulamadık 🤔
Bebek-annesi Beyazzambak bir dönem bizimkide öyleydi sebepsizce ağlıyordu ama duşta değil duş bitince giyinirken ama nasıl ağlama etinden et kopuyor sanki sonra zamanla geçti biz hep bi yerini acıtıyoruz sanıyorduk ama dönemsel oluyormuş beraber yıkanırsanız sizin teninize değerek o zaman ağlamıyorlarmış diye burada okumuştum deneyin isterseniz.
Nurselihiranur Beyazzambak bizde öyle yıkıyorduk ilk başta ama öyle olmaması gerekiyormuş ayşe öneri açıp izlermisin you tubeden benim kızım öyle düzeldi
Efuli6161 Beyazzambak evet benim beneğimde sevmşyor doğduğundan beri küvette asla yıkanmıyordu..hep benimle soktum duşa sarıldım önce ayaklarını sırtını sonra döndürüp önünü yıkadım en son başını yıka ki üşümesin…sonra alıştı küvetinde yıkadım korkmadı
Beyazzambak BuseBlt normalde kıyafetlerini değiştirirken güler eğlenir çok hoşuna gider ama banyoda ağlıyor
BuseBlt Beyazzambak evet bizimde öyle tamamen çıkarınca başlıyor ağlamaya doktor kontrolünde de aynı şekilde tamamen çıkarıyoruz kıyafetlerini o zaman da hastaneyi ayağa kaldırıyor
Yazannesi1 Beyazzambak Banyodan sonra saç kurutma falan kullanıyor musunuz? Benim bebeğimde bi ara ağlamıştı saç kurutmayı açıyordum ondan korkmuş. Kapatınca ağlaması geçti.