aysell44 Bugün tam 3 aylık oldu sürekli emmek istiyor göğsümde uyuyor yatağına koyunca uyanıyor karnı doyuyor eminim tabiki mesela bugün sabah 7 de uyandı bu saat olmuş uyumuyor uykusuzluktan ağlamaya başlıyor ama asla yatmıyor sizce napmaliyim
Suleasya aysell44 inanın yapacak bisey yok. Kızım da 4.ay atağı dedikleri döneme 3 aylıkken girmişti. Gece saat başı uyanırdı .gündüz hiç uyumazdi . 1 ay yapışık gezdik .Atak bittiği gün hersey mükemmel okuyor sabredin
Beyazzambak aysell44 elde sallayın aynı şeyleri yaşadık bizde :) çekeceksiniz ama üzerine örtü atın belki uyur biz öyle yaptık
Nurselihiranur aysell44 doktorum bebek uyumazsa getir bir şey vardır der hep çok uzun uyumama süresi bence götürün
Nurselihiranur aysell44 bizde atak yaşadık ben ten teması yaptım çok göğsümde uyuttum gece gündüz ama uyudu
aysell44 Suleasya bizde bugün inanın bütün gün yapışık gezdik resmen biraz Erken başladı atak dönemi sanırsam 🤦♀️😶
Suleasya aysell44 Allah yardımcınız olsun .nolur sakin kalmaya calisin .o kadar çok ağladım sinirlendim qyy suan düşünüyorum da resmen ruh hastası olmuştum. Kendimi bebeğimi eşimi de yıprattım.
aysell44 Nurselihiranur ten temasına alıştırmak istmyrm çünkü evde tekiz sürekli beni görmese bile ağlıyor onuda yaprsam beni hiç bırakmaz diyorum baklm
Nurselihiranur aysell44 yok öyle düşünme ten teması almayan bebekler 20 yaşından sonra bağlanma problemi yaşıyor sen teninde durdukça daha çok ister diye düşünüyorsun ama öyle olmuyo tam tersi kendini güvende hissettikçe senden uzaklaşıyo bebeğin daha huzursuz olur böyle ben gecelerce yattım birlikte şimdi yatağında yatıyo 4 buçuk aylık