Kızlar 4,5 aylık oğlum. 3 gğn önce meme reddi gibi bişey yaşadık , emmek istemedi kucağıma yatırdıkca ağladı. (Mama /meme besleniyor ) aslında günde 4 defa falan mama veriyordum ama çok korkuttu beni daha çok erken anne sütünğ bırakması için. Bende mamayı tamamen bırakmak için emzirme danışmanı ile görüştüm. Bana günde min seviyede yedir dedi ama kaşıkla yedirmek çok zor oluyor. Bazen doymadığını da düşünüyorum açıkçası bu beni çok üzüyo 😔😔😔 emiyo uyuyo ama aç olduğunu farkındayım. Çiş yapmasınazaldı. Napmalıyım sizce bi fikir verin bana lütfen 🥲