ArassMoms bende spinal sezeryan yapalı 21 gün oldu ilk günlerde kilo kaybı çok normalmiş zaten belli bi sınırı var onun üstünde düşüş yaparsa doktor kendi mama verin diyo sen bol bol emzir sütün emzirdikçe artar zaten mideleri minnacık 😊 ben hâlâ 2 saatte bir emziriyorum sarılık olmasın diye, sende bol bol emzirmeye bak hiç tedirgin olma