Bebeğim 8 aylık eşimin horlaması yüzünden gece uyanıyor asla kaliteli uyku uyuyamıyor benim hemen yan odam bebek odası artık ayırmalıyım diye düşünüyorum hem onun sağlığı hem bizim sağlımız açısından yatakta dönmeye korkar oldum uyanır diye sabahları kaskatı uyanıyorum rahat uyuyamamaktan kimisi çok daha erken ayırıyor kimisi net 1 yaş diyor ayırmayı uygun görüyorum bu ayda ama bişey olur kusar boğulur allah korusun sonra vicdan azabindan ben ölürüm destek olun bana bu süreci yaşayanlar nasıl oldu çok merak ediyorum birde her uyandıgında yanımdan almak kolaydı diğer odaya geçmek beni yoracak önce uyku eğitimi mi önerirsiniz bebeğim gece en az 2 kere kalkar emzirmeyi bıraktım bir haftadır emzik alır uyur bazen kendini sallatır nasıl olacak 🙂