Hanimlar çok usuyyorum ya inanılmaz titretecek kadar değil ama buz gibiyim. Adetimin son günlerindeyim, olmadan q hafta önce başladı üşüme böyle 😔 kansızlık mi var acaba neden böyle olmuş olabilir? Ankaradayim oturduğum yerde biraz serin bı yer oldukça yüksek.. sizce neden olur 60 da yakıyorum donuyorum valla en üst kat bı de ateşim yok çok şükür bakıyorum acaba atesimmi var diye de şükür yok…