HellBoyy 12 gündür testim pozitif çıkıyor. Ilk 5 gun çok kötü idi sonrasında belirtim kalmadı ama işe başlamak için test veriyorum qma pozitif çıkmaya devam ediyor. Benden eşime ve kızıma da bulasti . 7 ay 23 günlük kızım. Kozalak şurubu ve macunu, udu hindu yagi kullandım. D vitamini ve c vitamini takviyesi kullandım. Öksürüğüm vs olmadi isw bunlara borçluyum. Kızımın iki gün atesi oldu. Zaten bebekler çabuk atlatiyor. Önemli olan sık sık ateşini ölçmek ilk yükseldiğinde eğer farketmwz iseniz o qtesi düşürmek çok zor . Sütten geçmez aksine bana sürekli emzir bebeğini korummak bagisikligimi güçlendirmek için dediler .