1kiz1oglan- merhaba, 19 Ekim doğumlu oğlum :) dönmeye başladı kendi kendine çığlık atıp gülüyor eli ağzından hiç çıkmıyor :) 2 gündür ek gıda serüvenine başladım şükür şimdilik Bi sorun olmadı. Sağ göğsümü uyanıkken almamaya başladı bizde pozisyon değiştirdik bakalım böyle emiyor. Uyku olayı ise asla kundak ve ayakta sallama olmadan uyumuyor.. Allahım sağlık sıhhat versin bütün evlatlarımızı korusun inşallah.