Lina06 benim kızım da 2 ay 6günlük aşı olduk o günden beridir gündüzleri kendi halinde olan çocuk öğünden beridir huysuz sadece kucağa alınca susuyor. Ve bugün 4 gün oldu kakasını yapmadı hala pazartesi aşı oldu Ogün 2 kere yaptı kakasını. Ogünden sonda yapmadı sadece anne sütü alıyor normal midir. Gazını üstten alttan güzel çıkarıyor gazdan yana sıkıntımız yok ama kaka yapmadı yavrum 😢