Şuan 13 aylık çiçeğim🌸
12 aylıktan beri yürüyor 🥺 bu ay elimden tutarak koşmaya başladı 🙃 tam bir taklitçi aynen . Ne yapsam yapıyor . Ev işlerinde bana yardımcı olmaya çalışıyor o kadar güzel bir duygu ki. Geçen çamaşırı çırpıp kaloriferin üstüne seriyordum . Bir baktım aynısını yapıyor , çok şaşırtıyor beni gerçekten 😍
Kullandığı kelimeler ; anne , baba , dede , anneanne , gel , Allah , çiş, cici, su ,Bebe, Nar, mama , Eda ( bebeğinin ve teyzesinin adı) kelimelerini bilinçli olarak söylüyor. Bilinçsiz seri konuşması var bide , en sevdiğim hali 😅
Ayrıca Aslan , kedi , köpek, koyun ve inek seslerini taklit ediyor , at sesini çıkaramıyor tabi ama at diyince sallanıyor zıplıyor gibi.
Hemen hemen evdeki tüm neslelerin isimlerini biliyor. Getir götür işlerimizi yapıyor. 😅
şuan anlatınca zamanın ne çabuk geçtiğini ve ne kadar büyüdüğünü anladım gerçekten 🥺 çiçeğim ya gözümün önünde kocaman oldu ve ben doyamadım ☹️