Pinky35 2 yaşında aldık hatta doğum günü hediyesi olarak aldık. Evinizde yer varsa alın. Ayrıca asansörlü bina değilse yine sıkıntı bi de site değilse de zor yolda olmuyor en yakın parka güvenli bir alana götürmek zor olabilir. Oğlum bütün tekerlekli taşıtlara hayran olduğu için aldık bu senin araban deyince uçtu mutluluktan 😁 değdi mi ehh biraz kas yaptık taşırken 😁 o yüzden hafif olmasına da dikkat edin bence