Bebeğim 2 haftadır uykusundan gece 3 gibi uyanıyor ağlıyor mama yapıyorum içiyor ve öyle rahat uyuyor önceden gece hiç açıkmazdi uyumadan önce karnını doyururdum sabaha kadar gidiyordu ama 2 haftadır geceleri açıkip uyanıyor mama içerken uyuya kalıyor ağız gazinida çıkaramiyorum gece beslenmesi bu aylarda normal mi siz de uykusunda veriyormusunuz ?