Gozdegemen sizinki tam bir boğa burcu o zaman:) Benimki asla anne demiyor. Takmış bir ‘teyze’ye. Bana bile teyze diyor. Baba, kedi, gel, hadi, cici, teyze, su diyor. Her sabah ona kitap okuyorum. İşaret parmağımla göstererek okuyorum bu arada. Egzersiz, masaj yapıyorum her gün. Ritim aletlerimizle müzik eşliğinde ritim tutuyoruz. Birçok ritim aleti aldım. Dans ediyoruz. İnternette gördüğüm etkinlikleri yaptırmaya çalışıyorum. Hepsini yaptırmak pek mümkün olmasa da. Onu bol bol sosyalleştirmeye çalışıyorum. Korona çocuğumun sosyal gelişiminden önemli değil. Çünkü uyaran eksiliğinden, yalnızlıktan dolayı otizm hikayeleri çok fazla arttı. Televizyon hayatımızda asla yok ve büyük konuşmayayım ama olmayacak.