Nscaslan34 İş yerinde sütü sagdiginiz zaman eve nasıl taşıyorsunuz? Yolda çözülür diye düşünüyorum nasıl yapabilirim.
Berk2020Mert2008 Nscaslan34 süt saklama poşetlerinde dolaba atıyordum işyerinde eve gelene kadar da termos çantalar da taşırdım
Efuli6161 Nscaslan34 iş yerinde buzluk varsa ordan buz koyun buz dolabı poşetine, süt poşetini de koyun içine..termos çantanız yoksa
Melesss Nscaslan34 hayır o çantaların amacı çözmemesi zaten iyi bir çanta alırsanız işiniz kolaylaşır