Kızlar merhaba bebeğim 7 ay 10 günlük bir kaç gün sabahları 4-5 gibi kalkmaya başladı bunun sebebinin gündüz uyku süresinin çok uzun olduğunun kanısına vardım bir kaç video izleyip araştırma yaptıktan sonra. 2 saatte bir uyuyordu ve istediği kadar uyuyordu bir yatışta 2-3 saat uyurdu buna engel oluyorum. İlk uykusunu sabah 9-9.30 gibi yaptırıyorum ve 1.30 saat uyumasına izin veriyorum sonra kaldırıyorum. 3 saat uyanık tutmaya çalışıyorum sonra ki uykusu 13-13.30 gibi oluyor yine 1.30 saat uyutup kaldırıyorum sonra 3 saat daha ayakta tutmaya çalışıyorum son uykusunu 18.00′da 45 dakika yapmasına izin veriyorum ve 21.00′de uyutuyorum. Bebeğim aralarda ki 3 saatlik sürede son derece mızmız oluyor ve sürekli ağlıyor ve yatmak istiyor sizce yanlış mı yapıyorum? Uykusunu böyle düzenledikten sonra sabah kalkış saati 6.30-7 olmaya başladı. Bir de son yattığı uykusunu yarım saate düşürerek mi ilerlemeliyim yoksa direkt kaldırmalı mıyım?