14 ay12 günlük oğlum 20gün önce kulak itihabı atlattı antibyotiğimz biteli 15gün oldu iyileşti ama hastalık zamanındaki iştahsızlık ve huysuzluk kalıcı kaldı. 14aydır ağlamayı bilmeyen cocuğum her saniye huysuz ağlıyor ağzı kulaklarında hep güleç olan cocuğum bambaşka bi cocuğa döndü sanki.. ek gıdaya ilk başladıpmz zamanlar harici ben cocuğuma asla ayrı yemek pişirmedim biz ne yersek oda onu yerdi asla yemek seçmezdi. 10gündr ağzında yemek tutuyor dakikalarca yutmuyor yemiyor atıyor snra ağlamaya başlıyor. Oyuncaklarının yüzüne bakmıyor desteksiz uyuyor her uykusundan ağlayarak uyanıyor. Gülerek kalkardı. Aşırı bir huy bozukluğu! En cok yememesine üzülyorum 😢😢 diş olsa bukadar uzun mu sürer. Bikaç gün yemezdi düzelirdi beler oluyor🙄yemek seçmeye başladı. Böyle mi kalıcak nler oluyor anlamıyorum. Lütfen yardım edin.. cok yıprandım cok yoruldm 1aydır.