Kızlar merhaba sekiz aylık bir oğlum var normalde kaşığı gördüğü zaman heyecanlanıp ağzını kocaman açan bir çocuktu fakat iki haftadır kaşığı gördüğümde ağzını kapatıp kafasını çeviriyor ve hiçbir şekilde yemek yemek istemiyor sadece süt içmek istiyor bazen yoğurt ve ayran başkada bir şey yemek istemiyor. Bunun nededi ne olabilir ve geçici bir süreç midir?