Bademmmmmm bizde basta endişe ettik. Devlet hastanesinde bir xocuk doktoruna götürdüm. Beze de olabilir çarpmaya bağlı da olabilir söyle de olabilir böyle de olabilir dedi bütün olasılıkları saydı. Bebeğim kafasını çarpmıştı oturur pozisyonda halinin üzerinde düşmüştü çünkü. Ultrason olmadanbisey diyemem dedi. Özel hastanede takipli doktorumuz var doğduğundan beri ona gidiyoruz. Beze değil çarpmaya bağlı travmaktik olduğunu da düşünmüyorum muhtemelen lenf bezi büyümesi ama yine de bi ultrason çekelim dedi. Ultrason sonucu da öyle çıktı.doktorunuza güveniyorsanız endişe etmeyin. Ultrason cektirmediyseniz de mutlaka çektirin kafanız rahat olsun. Özel devlet ayrimi yapmak istemiyorum ama lk defa çocuğumu devlet hastanesine götürdüm onda da kafasına göre antibiyotik vermeye kalktı. Kendi doktorumuz ilac tedavisine felek yok zamana kaybolacak dedi. Ultrason sonuçları da oyle gösteriyor