busrasilra14 Merhaba. Bebegim 15 aylik gece icin vericem ama kac olcek vermeliyim ilk defa vericem? Bilen yazabilirmi acaba
Nealakasivarrr busrasilra14 ilk defa vericekseniz 2 ölçekle başlayın. Hiç içmeyebiliyorlar. Ziyan oluyor mamalar. Mama fiyatları malum😄 severse daha fazla yaparsınız
Melesss busrasilra14 evet canım ilk başta su koyuluyor sonra ölçekle mama koyuyorsun. Sanırsam ilk defa mama kullanacaksın değil mi?
busrasilra14 Melesss evet canim ilk defa yapicam. Hic bilgim yok. Emiyor normalde ama ek gida yemiyor gecede uyumuyor ac mi diye mama deniyeyim dedim birde
Melesss busrasilra14 180ne kadar suyu koy içilecek sıcaklıkta sonra 6 ölçek mama koy ölçeği dolu dolu koyma mama kutusunun kenarından fazlasını sil tam bir ölçek olsun
busrasilra14 Melesss bir de kutunun ustunde once biraz su koyup mamayi koyun sonra suyun devamini ilave edin diyor canim. Oyle mi yapayim yoksa tek seferee tum suyu koyayim mi?
busrasilra14 Nealakasivarrr evet bi arkadasimin oglu hic icmemis. Bizimkide iccekmi o bile muamma. Tesekur ederim evet once azla deniyeyim
Melesss busrasilra14 tek seferde suyu koy canım. Bir yerde kaynar suyun olsun. Bir kavanozada kaynamış soğumuş suyun olsun. Karıştırıp ılıt kolaylık olur