Fbasturk ben okudum bazı yerlerde çok durağan ilerledi ama genel manada beğendim bana yeni bir görüş kattı.Bebeğimle sürekli konuşuyor iletişim halinde oluyordum ama bu kitapta yapılan bilimsel çalışmaları ve sonuçlarını görünce iletişim halinde olma noktasında gerçekten daha da bilinçlendim