Badehandeyldz teşekkür ederim canım evet hiç bir tedavi birşey yapmadan kendiliğinden oldu valla bende 3.de olsun başka istemem demiştim ama nerden bilebilirdim onların ikiz olacaklarini bence böyle düşünme ikiz annesi olmak gerçekten çok güzel bir duygu bana nasip eden Rabbime her zaman şükrediyorum ☺️